I compressori d'aria anu frequenti fallimenti à alta temperatura in l'estiu, è u riassuntu di diverse ragioni hè quì! (9-16)

Hè veranu, è à questu tempu, i difetti di alta temperatura dicompressori d'ariasò frequenti.Questu articulu riassume diverse cause pussibuli di alta temperatura.

In l'articulu precedente, avemu parlatu di u prublema di a temperatura eccessiva di u compressore d'aria in l'estiu.Ci sò parechje ragioni, cusì avemu da cuntinuà à discutiri stu prublema in stu articulu.

9. L'unità aria-cooled principarmenti cuntrolla a temperatura di l'oliu d'entrata è di uscita

A diferenza hè di circa 10 gradi.S'ellu hè menu di stu valore, verificate se l'alette nantu à a superficia di u radiatore sò brutte è intasate.S'ellu hè bruttu, aduprate aria pulita per spolverà a superficia di u radiatore è verificate se l'alette di u radiatore sò corrode.Se a corrosione hè severa, hè necessariu di cunsiderà rimpiazzà l'assemblea di u radiatore.Verificate se i tubi interni sò sporchi o bluccati.Sì cusì, pudete aduprà a pompa di circulazione per circulà una certa quantità di liquidu acidicu per pulizziari.Assicuratevi di pagà attente à a cuncentrazione di u liquidu è u tempu di u ciculu per evitari chì u radiatore sia traforatu per via di a corrosione di u liquidu.

10. Prublemi cù i ducts di scarico installati da i clienti di mudelli di aria.

Ci sò ducts di scarico cù una superficia di ventu troppu chjuca, ducts di scarico troppu longu, troppu curve à mezu à i ducts di scarico, curve medii troppu longu è a maiò parte di i ventilatori di scarico ùn sò micca stallati, è u flussu di i fan di scarico hè più chjucu. cà quellu di u fan di raffreddamentu originale di u compressore d'aria.

11. A lettura di u sensor di temperatura ùn hè micca precisa.

Se u sensoru di temperatura hè cumpletamente disconnected, u dispusitivu hà da alarme è si ferma, è mostra chì u sensoru hè anormale.Se u travagliu hè male, qualchì volta bonu è à volte malu, hè assai più oculatu, è hè più difficiule di verificà.Hè megliu aduprà u metudu di sustituzzioni per eliminà.

hfghfgh1

12. U prublema di u nasu.

Stu generalecumpressore d'ariacuscinetti di testa ci vole à esse rimpiazzati ogni 20,000-24,000 ore, perchè u gap è u equilibriu di u compressore d'aria sò tutti posizionati da u cuscinettu.Se l'usura di u cuscinettu aumenta, pruvucarà un attritu direttu nantu à a testa di u compressore d'aria, u calore aumenta, risultatu in una temperatura elevata di u compressore d'aria, è hè più prubabile chì u mutore principale si bloccherà finu à ch'ellu hè scrapped.

13. L'specificazioni di l'oliu lubricante sò sbagliati o a qualità hè povira.

L'oliu lubrificante di a macchina à vite hà generalmente esigenze strette è ùn pò micca esse sustituitu à vuluntà.I requisiti in u manuale d'istruzzioni di l'equipaggiu duveranu prevale.

14. U filtru di l'aria hè struitu.

L'imbuscamentu di u filtru di l'aria pruvucarà a carica di u compressore d'aria per esse troppu grande, è serà in un statu di carica per un bellu pezzu, chì pruvucarà una temperatura alta.Pò esse verificatu o rimpiazzatu secondu u signale di alarme di u switch di pressione differenziale.In generale, u primu prublema causatu da u bloccu di u filtru di l'aria hè a riduzzione di a produzzione di gas, è l'alta temperatura di u compressore d'aria hè u rendiment secundariu.

hfghfgh2

15. A pressione di u sistema hè troppu altu.

A pressione di u sistema hè generalmente stabilita in a fabbrica.S'ellu hè veramente necessariu di aghjustà, a pressione di produzzione di gas nominale marcata nantu à a targa di l'equipaggiu deve esse presa cum'è u limitu superiore.Se l'ajustamentu hè troppu altu, inevitabbilmente pruvucarà overtemperature è overcurrent overload per via di l'aumentu di a carica di a macchina.Questu hè ancu u listessu cum'è u mutivu precedente.L'alta temperatura di u compressore d'aria hè una manifestazione secundaria.A manifestazione principale di questu mutivu hè chì u currente di u mutore di u compressore d'aria aumenta, è u cumpressore di l'aria si ferma per a prutezzione.

16. U separatore di oliu è gasu hè bluccatu.

U bloccu di u separatore di oliu è di gas farà chì a pressione interna sia troppu alta, chì causarà parechji prublemi, è a temperatura alta hè unu di elli.Questu hè ancu u listessu cum'è i primi dui motivi.L'otturazione di u separatore di oliu-gas hè principalmente manifestata da una pressione interna alta.

Quì sopra sò i pussibuli cause di temperatura alta di certicompressori d'aria a viteriassuntu, solu per riferimentu.

asdzxcxz5


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023