Industria di l'equipaggiu di sistema d'aria compressa omogeneizzata

U statutu di vendita di l'industria di l'equipaggiu di u sistema di l'aria compressa hè una cumpetizione feroce.Hè principarmenti manifestatu in quattru homogenizations: u mercatu homogeneous, i prudutti homogeneous, homogeneous production, è homogeneous sales.

Prima di tuttu, fighjemu u mercatu homogeneu.Quandu scuntrà i clienti in u mercatu, pudete godere solu o sparte?S'ellu hè cum'è taglià una torta, hè spartera.Pudete truvà un mercatu esclusivu?Iè, ma assai difficiule.

U sicondu hè i prudutti homogeni, cumu si distingue?Questu hè, u vostru pruduttu pò esse rimpiazzatu da altri?Sì cusì, hè un pruduttu homogeneu.Cum'è vendita, l'homogeneità di u produttu ùn hè micca qualcosa chì pudete cuntrullà.

Allora ci hè a produzzione homogeneia.I clienti o l'agenti ùn anu micca bisognu di capiscenu u disignu di l'equipaggiu di compressore d'aria, ma anu da sapè l'impattu di e differenze in u prucessu di produzzione nantu à a qualità di u produttu.Cum'è un venditore, ùn pudete micca cuntrullà u mudellu di produzzione homogeni.Se ùn senti micca punti extra quandu guidate i clienti à visità a fabbrica, hè megliu ùn lascià micca vene.

L'ultima hè a vendita homogeneia.Se a prima impressione chì dà à i clienti hè listessa cum'è quella di a maiò parte di i cuncurrenti, felicitazioni, avete intrutu in i ranchi di vendita homogeni.Sta homogeneizazione pò esse rotta da voi, secondu s'ellu vulete o micca.

Questu hè u nostruCompressore d'aria 2in1 a vite.

11


Tempu di posta: 05-Jan-2023