U compressore d'aria a vite OPPAIR hè a risorsa di energia più utilizata in a produzzione industriale muderna

OPPAIRcompressore d'aria a vitehè a risorsa di energia più utilizata in a produzzione industriale muderna.Hè a principale "fonte d'aria" necessaria per e fabbriche cunvinziunali.Hè unu di l'equipaggiu di putenza meccanica cumunimenti utilizatu in parechje imprese.In fondu, i compressori d'aria sò usati in tutti i campi di a vita., cusì u funziunamentu normale di u compressore d'aria hè a chjave per a prutezzione di l'interessi di l'utilizatori, è hè assai necessariu per assicurà u funziunamentu sicuru di u compressore d'aria.

1. Strictly implementà i prucedure funziunamentu sicuru è esigenze prutezzione di l 'ambienti di u OPPAIRcompressore d'aria a vite, è fà testi preventivi regularmente è ispezioni.
Rinfurzà a gestione di a sicurità di i compressori d'aria a vite OPPAIR.L'usu di compressori d'aria deve esse strettamente in cunfurmità cù e prucedure di funziunamentu sicuru, è à u stessu tempu risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente.
L'imprese duveranu mantene è pruvà regularmente u compressore d'aria à vite OPPAIR.

2. Standardize è sorte fora diversi materiali usu, è fà un bonu travagghiu in filing u OPPAIRcompressore d'aria a viteregistri di ispezione, registri di mantenimentu di ogni ghjornu, registri di diagnosi di difetti è altri materiali cunnessi.
L'imprese duveranu urganizà è almacenà i fugliali, è mantenenu i registri è l'archivi di i piani di mantenimentu di i compressori d'aria, i registri di l'ispezione di ogni ghjornu, i registri di mantenimentu di rutina, è i registri di diagnosi di difetti.
U persunale di gestione di l'equipaggiu deve fà registri, è deve registrà ogni situazione (metudu di dannu è riparazione) in u schedariu tecnicu di u compressore d'aria per riferimentu futuru è accumulà dati storichi per l'equipaggiu di compressore d'aria.

3. U persunale di gestione di l'equipaggiu deve attivamente migliurà e prucedure standard è i sistemi per u funziunamentu di u compressore d'aria, è migliurà continuamente u livellu di gestione di u statutu di mantenimentu di u compressore d'aria.
L'imprese deve stabilisce u persunale di gestione di l'equipaggiu di l'equipaggiu di cumpressore d'aria à vite OPPAIR, è i gestori anu da migliurà attivamente è perfeccionà u sistema di gestione di l'equipaggiu per assicurà chì u compressore d'aria pò ghjunghje à un statu standard di funziunamentu à longu andà è stabile.

nutizie

nutizie

4. Stabbilisce un sistema di signu per u statu di u funziunamentu di l'OPPAIRcompressore d'aria a vite.

U persunale di gestione di l'equipaggiu di l'impresa deve stabilisce un sistema di segnu per u statutu di u funziunamentu di u compressore d'aria, è definisce più chjaramente u statutu di l'equipaggiu di u compressore d'aria in situ, cumpresu u compressore d'aria in attesa di funziunamentu, esecuzione, attesa di mantenimentu, è riparà.
À u listessu tempu, stabilisce l'indice di paràmetru caratteristicu di l'infurmazioni di mantenimentu di l'equipaggiu di compressore d'aria, l'indice di capacità è l'indice di precisione di u compressore d'aria, etc.

nutizie

5. Formulate standard di travagliu per a gestione di u statutu di mantenimentu di OPPAIRcompressori d'aria a vite.

Cumpresi prucedure di funziunamentu di compressore d'aria, prucedure di mantenimentu, prucedure di revisione è prucedure di ispezione è teste statali.

6. Stabbilisci OPPAIR vite cumpressore aria règuli di gestione è rigulamenti è u flussu di travagliu.
Cumpresu l'operazione, u mantenimentu, l'ispezione, u mantenimentu pianificatu è altri sistemi di gestione in relazione à i compressori d'aria.

7. Implementa strettamente u sistema di mantenimentu di l'OPPAIRcompressore d'aria a vite
L'usu currettu è ragiunate di i compressori d'aria, l'usu currettu è raghjone di i consumabili di mantenimentu di i compressori d'aria, u mantenimentu currettu è raghjone di i compressori d'aria.
Praticà u sistema di ispezzione di u compressore d'aria à vite OPPAIR
Praticà strettamente l'ispezione è u sistema di ispezione di ogni ghjornu di tutti i compressori d'aria in usu, fate un bonu travagliu in a registrazione di l'infurmazioni, è maestru di l'infurmazioni di u statu tecnicu di i compressori d'aria.
Fate un bonu travagliu in u sistema d'ispezione di pattuglia di i punti chjave è i pipelines di u compressore d'aria, segnalate l'anormalità truvate in l'ispezione in u tempu, è eseguite mantenimentu è riparazioni in modu pianificatu per cuntrullà è riduce l'occurrence di fallimenti.


Tempu di post: Aug-19-2022