Induve sò generalmente usati i compressori d'aria?

Cum'è unu di l'equipaggiu generale necessariu, i compressori d'aria ghjucanu un rolu insustituibile in a maiò parte di fabbriche è prughjetti. Allora, induve sò esattamente bisognu di utilizàcumpressore d'aria, è chì rolu ghjucà u cumpressore d'aria ?

Industria metallurgica:

L'industria metallurgica hè divisa in l'industria di l'acciaio è a fusione di metalli non ferrosi è l'industria di fabricazione di pompa di riempimentu d'aria.

1. L'industria di ferru è azzaru: i compressori di l'aria sò principalmente usati per l'esecuzione di u putere, u gasu di l'instrumentu è u purgamentu di l'instrumentu.

2. smelting metallu non-ferrous è manifattura: compressori Air sò principarmenti usatu pi esicuzzioni putenza, strumentu gas, è spraying.

Industria di l'energia:

Usi principali: sistema d'aria compressa per strumentazione, sistema d'aria compressa per a rimozione di ceneri, sistema d'aria compressa per usi diversi in fabbrica, sistema d'aria compressa per u trattamentu di l'acqua, u trattamentu di l'acqua include u trattamentu di l'acqua di l'alimentazione di a caldaia è u sistema di trattamentu di l'acqua residuale industriale, è ci sarà u putere di l'equipaggiu. in stazioni idroelettriche Aduprate un sistema di aria compressa.

Industria ligera:

1. Food and beverages: senza cuntattu, cuntattu indirettu è cuntattu direttu cù u gasu.

Nisun cuntattu: principalmente in attuatori di putenza, cum'è cilindri di cuntrollu, etc.

Cuntattu indirettu: A fonte di l'aria hè principalmente furnita da u compressore alternativu senza oliu, cum'è a pulizia di lattine è buttigli di bevande;

Cuntattu direttu: cum'è l'agitazione di a materia prima, a fermentazione, etc., u cuntenutu di l'oliu hè assai altu, è l'aria compressa deve esse sterilizzata è deodorizzata.

2. Industria Pharmaceutical: Non-contact hè principarmenti per l'esicuzzioni di putenza è u gasu strumentu.U cuntattu direttu hè dovutu à un grande cunsumu di gasu è un cunsumu stabile di gas.À u listessu tempu, hè necessaria una alta qualità di l'aria.In generale, u tipu di centrifuga hè sceltu.Se u voluminu di gasu ùn hè micca grande, a vite senza oliu pò esse usata.

3. Industria di sigarette: L'aria cumpressa hè a fonte di energia principale altru ch'è l'electricità.Hè generalmente usatu in l'attrezzatura di a macchina di iniezione di filu, in l'attrezzatura per laminazione di sigarette, splicing è imballaggio, è ancu in strumenti, esecuzioni di energia è pulizia di l'equipaggiu.

4. I prudutti di gomma è plastica: principarmenti usatu pi esicuzzioni putenza, strumentu gas, è plastica hè dinù usatu in u prucessu di soffiu.

Cù u sviluppu di l'industria, più è più industrii anu meccanizatu a produzzione, è l'applicazione attuale à i compressori di l'aria hè assai più di quelli elencati sopra.A sucetà avanza, i bisogni di l'omu sò in constantemente migliurà, è i requisiti per i compressori d'aria di l'equipaggiu generale sò in crescita gradualmente.

generalmente usatu 1
generalmente usatu 2
generalmente usatu 3
generalmente usatu 4

Tempu di Postu: Oct-07-2022